משרד הוא מקום דינמי המעסיק מספר עובדים במקביל ואף מספק שרות ללקוחות. כדי למקסם את שעות הפעילות, תפוקת העבודה, ונוחות עובדי המשרד והלקוחות, חשוב להקפיד על אקוסטיקה ברמה גבוהה ומדוייקת, ייעוץ אקוסטי למשרדים יוכל להפוך את חלל המשרד לבסיס של הצלחה.
לעיתים בתכנון משרד לא סוקרים את כל מרחב השימושים והתקלות שעשויות להיות בדרך, לא לוקחים בחשבון את ההיבט של רעשי הרקע במשרד ואת המפגעים האקוסטים שעלולים לצוץ. כאשר מתכננים את החלל, ריהוט, מיזוג ועוד באים בחשבון, אבל עם הרעש מתמודדים רק אחרי שיוצאים לדרך. חשוב לזכור שהחלל המשרדי מכיל בתוכו סוגים שונים של רעשי רקע, ביניהם ניתן למנות את רעשי המכונות כגון מערכות מיזוג אוויר, מערכות תקשורות, מכונות צילום, צלצול הטלפון, מכשיר הפקס, כמו גם שיחות בין החדרים או מעבר לדלפקים, שירות טלפוני, קבלת לקוחות ועוד.
פעמים רבות זמן יקר, תרתי משמע הולך לאיבוד עקב פגיעה ביכולת הריכוז. במשרדים רבים יכולת מעבר גלי הקול מעבר לקירות פוגמת באתיקה של העבודה, כאשר לא אחת שיחה המתנהלת מעבר לקיר עם לקוח נשמעת בחלל החדרים האחרים בצורה צלולה וברורה! כך שהפעילות התקינה של המשרד נפגמת מהותית בגלל הפגם הקיים באקוסטיקה ובבידוד הרעשים של המבנה. ברוב המשרדים בהם קיימים מפגעים אקוסטיים שכאלו – התכנון האקוסטי לוקה בחסר, או אפילו לא נעשה.
תקרה אקוסטית צריכה להיות חלק בלתי נפרד מכל משרד מקצועי שמבקש לעשות את מלאכתו בנאמנות. חשוב לדעת כי על מנת להפיק את המקסימום ייעוץ אקוסטי למשרדים יש לעשות את המלאכה בשלבים, כאשר השלב הראשון והחשוב ביותר הוא המיפוי האקוסטי. המיפוי נעשה באמצעות מדידות אקוסטיות שמבצע היועץ האקוסטי, בהתאם לתוצאות המדידות האקוסטיות ולנסיון והידע של היועץ, בשלב השני יוצע הפתרון המתאים ביותר אשר ייתן מענה לצרכים הספציפיים של המשרד.
על מנת ליהנות מייעוץ אקוסטי ברמה גבוהה, חשוב להתייעץ עם יועץ אקוסטי שמבצע מדידות אקוסטיות לפני שממליץ על פתרונות, יועץ אקוסטי בעל ניסיון, יועץ אקוסטי שערך הכרות עם הצרכים של המשרדים השונים, כך שהוא ידע לתת את המענה המתאים בכל מקרה ובכל מצב ויהפוך את המשרד למקום אידיאלי, למקום מקצועי בו חלל העבודה מוצלח ומצליח.